Ez nem az ewinbooks.com hivatalos oldala. Itt az érdeklödő ismerősem számára adok információkat, de ezt bárki hasznosíthatja!
Ha senki nem ajánlotta még neked a www.ewinbooks.com weboldalt, illetve a gondolatbank könyvet, akkor ide kattinva automatikusan beajánlak, azaz...

Itt a jeletkezés, ide kattints:
WWW.EWINBOOKS.COM Jelentkezés

azonosító: penzingyen

Magyar Paypal Regisztráció

2008. 01. 09.

Nekem jól ment eddig az eWinBooks!

Nekem eddig, illetve december 3. hetéig jól ment az ewinbooks és jól hozta az ewinbooks a bevételt!

  • Fontos változás történt az ewinbooks.com (ewinbooks.hu) háza táján, és az eWinBooks GondolatBank könyvvel!

Az eredeti eWinBooks könyv, GondolatBank könyv már december közepe óta nem kapható, nem letölthető! Helyette egy a GondlatBank megírásáról és az eWinBooks rendszer létrehozásának kalandjairól szóló könyv tölthető le, aminek a címe szintén "GondolatBank".

És megjelent a "Különjáratok" c. könyv, ez a beharangozója:
"2007 december 22-én jelenik meg következő könyvünk, Különjárat címmel! A könyv a ’80-as ’90-es évek kelet-európai valóságát mutatja meg, egy buszos vállalkozó szemével!"
Érdekesnek tűnik! Én még nem olvastam.

Halottam, hogy újabb és újabb könyvek fognak megjelenni, és azt is hogy milyen könyvek fognak megjelenni az eWinBooks gondozásában! De hogy melyek is ezek, előre nem árulhatom el!

Sok sikert kívánok!

.

PartnerProgramok